CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 20, 2010

dalam dilema...

sangat susah untuk membuat keputusan...
x tau yg mana 1 patut dipilih...

aku sedang dalam dilema untuk memilih tempat untuk praktikal..
1. dekat dengan umah kt kg tp xde elaun
2. jauh dari umah tp ada elaun n tempat nya melaka jgk.
(da 5 taun duk melaka rasa mcm da penat lak duk cnie)

aku sangat serabut untuk membuat keputusan
ditambah pula dgn masalah percintaan yg tiada penghujung nya..
ari nie mungkin adalah ari yg aku akan bermula hidup single mingle balik...
hati ini sudah sering dilukai dan aku x sanggup lg untuk teruskan nya..
diharap aku kuat semangat untuk melalui ini semua..AMIN

abah saya pesan fikir lah elok2 jgn sampai tersalah buat keputusan n
aku sendiri yg akan menanggung akibatnya.
nie yg buat aku lg sakit kepala..

ada x sape2 yg boleh bg cadangan atau pandangan dgn mslh yg aku hadapi nie..

5 comments:

MiZi said...

saya ada cadangan.... apa kata pi tempat yang ada elaun... percaya la... saya dulu buat li x da elaun serius tension... kawan2 len semua ada elaun... jadi pi tempat ada elaun ek... jeng jeng.. sal single tu tahniah kerana anda akan single... hek hek hek... ini keranaaaaaa... lepas ini anda bebas untuk mencari yang lebihhhhhh baaaiikkk...

mizmizza said...

tp rasa sngt malas mau menetap d melaka..huhu

waaa...terima ksh ats ucapan tahniah anda..
tgh mencari ketenangan atas apa yg terjadi..hehe

syuQ said...

huhu..mcm mane lak kalo aku kate yg aku praktike jauh dan xde elaun ;'(( malang ann..

jadi mizza..saba ek?? sekurg2 nye ang lebih beruntung dr syuq

MiZi said...

ala kalau xmau duk melaka apa kata pi berhijrah kat negeri sembilan... atau nak dasat lagi pi la negara len terus... lagi best apa....

mizmizza said...

rasa nya sy mahu memilih untuk praktikal berdekatan d rumah sy je wpun xde elaun..
memandangkan puasa n raya da dekat, sy mau berpuasa d rumah..hehe =D