CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 19, 2010

gulai tempoyak ikan patin...

hari ini aku da kena balik melaka..
sekejap je dpt cuti kt umah..
tp xpe lg sekejap je aku akan meninggal kn melaka dan akan menetap di raub..hehe
tidak sabar menunggu waktu i2..=D

tp nnt mesti rasa rindu kt melaka lak bila da kt umah..

ari nie perjalanan aku sangat memenatkan..
raub-KL-melaka...
da la jln jem gila..
ptt nya 2 jam je blh sampai melaka da jd 4jam sbb stuck ngan jem..
melampau punya banyak kete ari nie..
tp alhamdullilah aku selamat sampai ke destinasi..

pg td b4 aku nk blk ke melaka my ummi tersayang da siap msk kn
gulai tempoyak ikan patin n sambal petai udang....
mmg aku da lama da teringin mkn benda alah nie..
lagi2 gulai tempoyak ikan patin 2..yummmy hehe
akhirnya tercapai jugak..
syg ummi lebih..mmmuuuuaahhh

gulai tempoyak ikan patin = anak PAHANG sejati..hehe

No comments: