CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 25, 2010

menjadi persoalan??

betul ke prmpn xblh hidup tanpa lelaki??
maksud aku lelaki 2 bkn ayah, abg, adk lelaki atau sedara mara lelaki..
lelaki 2 means kekasih o buah hati...

kalo yg tengah berkasih syg o yg ngah bercintan cintun 2 mst kata xblh..
tp kalo pada yg masih single o trauma ngan perhubungan mesti kata blh kn...

aku????
aku pn xtau aku dlm kategori mana..

6 comments:

Affan Ruslan said...

blh je sbnrnya.
yg kata tak blh sbb lelaki tu bf die tu gedik tu.
bukan nya ada hubungan sah pun kan? :)

dunspeak♥ said...

kalau ikut fitrah manusia..lelaki dan perempuan memang saling memerlukan..

kalau ikut rasa hati sekarang ni..hidup tanpa lelaki tak de masalah pon..heee

bea ouh bea said...

saling memerlukan..
kalau yang single tu..hanya sementara je..kata gitu..sebab satu hari nanti..pasti akan jumpa mr/mrs right masing masing.. :)

mizmizza said...

kesimpulan nya lelaki n perempuan mmg saling memerlukan rite =D

CgMas said...

Lelaki sbg suami? X de suami hidup susah bg bekas isterinya, terutamanya bl ada anak di bawah tanggungan.

AngahSayang2314 said...

bukan macam tue apa yg tercatit lelaki & perempuan memang memerlukan