CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 7, 2010

praktikal time...

ari nie da 3 ari aku praktikal...

wat masa skrng sume nya ok, kwn nk g mkn pn da ada..
ari 1st aku g mkn sorang2 je...sedih je
tp aku ok je sbb da lapo sangat aku xkisah ke org da..haha

tp kt bahagian aku nie sume nya makcik2 je..
yg muda remaja mcm aku xde pn.....

keje pn xbanyak lg skrng..
penat menengok jam je..
menunggu masa untuk pulang..hehe




5 comments:

Mijie said...

praktikal leklok yer..semga dpt ilmu yg bru time pratikal..:)

Tip Untuk blogger

Wan_hazel said...

praktikal lek lok...bez nye praktikal law tak wat keje..hehehe

mizmizza said...

mijie :: thankz, moga2 mcm 2 la =D

wan hazel :: xbest jugak riso nnt xtau nk tls apa dlm report kalo asyik xde keje je...

coodeang said...

Awal-awal praktikal ni bwk psp. boleh main senyap2

♥cutebabygirl♥ said...

ololor~
ciannye die~