CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 4, 2010

pantang-berpantang

aku pantang betol kalo tgk o dgr org time dia mkn berbunyi2
n
mkn dgn gelojoh..
aku pn xreti nk wt bunyi nya mcm mana..
mcm nie kot pcak..pcak...pcak...hahaha

wpn muka ensem tp bila mkn berbunyi
mmg reject trs la...

al-kisah nya aku minat kt sorang mamat nie..
bila aku tgk cara dia mkn aku trs xberkenan..huhu

9 comments:

HaNTwO said...

normal kot pasal benda ni dah mcm habit pada segelintir org...saya pun xsuka ngat org mkn berbunyi...tp kalo bunyi skit2 tu normal hehe

Ayen Giggs said...

Kesian kat mamat tu,huhuhu.....Nak wat goner kan dah mmg jenis makan gitu.Nasib baiklaa saya x gitu,ihiks....

mizmizza said...

HaNTwo::2 la psl kalo da jadi habit smpi bila2 pn dia mcm 2 jgk...

ayen Giggs::Kesian kt saya jgk..xblh nk usha mamat 2 da..hehe

It's Me said...

laaaa sama la tu ngan somi kak dila.....somi akak pon pantang dengar orang makan bunyi2...kecap kecap kecap....mahu hangin dibuatnya.....anak2 pon dah diajar jangan buat bunyi menyedap-nyedap macam tu.....annoying betul...buleh hilang selera makan....

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. kesian lak.. dia bukan sengaja pun berbunyi time makan.. isk2..

act boleh latih sbnrnya.. makan dengan sopan n tertib. bukan nak kata skema, tapi beradab. =)

Mr. Merlot said...
This comment has been removed by the author.
Mr. Merlot said...

aku pown tak suka... rasa nk sepak jer... baik makan sambil pakai mic jer trus... biar satu tempat yang dia makan tau yang dia tgh makan....

sop said...

benda tu x perasan sebenarnya..
sop sendiri berbunyi tp sbb x tahu.. contoh bujang makan biasa sorang2 atau dgn rakan2.. mmg x kesah..
kalau dgn pompuan, mungkin kisah benda tu..
jd maklum, cakap, terang..
jgn la sbb tuh x jadi nak minat, kawin, berkawan..
habit boleh diubah..
hanya pendapat

yui92 said...

...kalau dah hensem tp makan bbunyi maafkan ja la...makan bunyi boleh ubah senang ja nak cari yang hensem tu susah..ahaha

follow saya juga