CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 23, 2010

--i need someone--

saya perlukan sesorg untuk membuatkan hidup saya ceria..
saya perlukan sesorg untuk membahagiakan saya..
saya perlukan sesorg untuk mengisi kekosongan d hati..
saya perlukan sesorg untuk mengambil berat ttg diri sy..

---i really2 need some1 right now---

sangat rasa2 xsemangat skrng, tp kita xblh trs2an mcm nie kn..
life must go on..

Ingatlah semua yang berlaku adalah ujian daripada Allah dan ada hikmah disebaliknya.
Sesungguhnya Allah tidak menurunkan ujian jika hamba-Nya tidak mampu untuk menanggungnya. Bersabarlah....

14 comments:

zmah said...

Setiap insan memerlukan pasangan

BUKU CONTENG AKUE said...

sy perlu kan juga...tp belom smpai mase yea lg.. :)

nur said...

hidup mesti terus k
ALL IN ONE

CinderLaLa said...

seperti juga saya...namun belom tiba masa ny..bersabar lah.. Pasti ada yang terbaik untuk kita... Chill... :)

LyNn HaMzAh said...

apa yang berlaku semuanya ada hikamh disebaliknya...tabahkan hati...insyaallah akan ketemu juga yang sesuai nanti untuk berkongsi rasa...insyaallah...

mizmizza said...

thankz dear =D

hiro said...

hiii.

mizmizza said...

hiro:: hiii

chokeLy said...

saye ade.. ! huhuhu...
^_^

Aujinz said...

sabar yer..

mungkin belom masanya lagi..

alyrds said...

ya betul... i NEED u juga.......hahaha, as my polower...ahaks~

anyhow.... kesabaran itu mmg diperlukan disaat² genting ini. tapi untuk lebihkan ketenangan... memohonlah kepada-NYA

ztie said...

nape ni sayang... ada masalah?

AngahSayang2314 said...

ala miz kau peluk angah jerrrrrrr kan senang hehehe

ozzy said...

salam..

Begitulah kehidupan..ada kalanya perasaan ini pasti dialami oleh hampir semua insan..normal