CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 7, 2010

syg sy sudah pergi...

rasa sedih lg ats pemergian mySyg a.k.a my BFF..
jgn pk bkn2 ek..
dia hanya pergi meninggal kn malaysia..

minggu lps aku n lalink2 ku yg lain g anta dia kt klia
tp b4 g kl  ktorg g genting dulu..hehe
plan g genting juz nk ambk gmbr je.. =D

masa kt klia abs banjir la klia 2 ngan hujan air mata ktorg..hehe
aku ngan kwn2 aku mmg mcm adk beradik da..
i2 yg rasa sedih sngt..;(
tp kena bersabar kn, bkn dia xblk langsung m'sia
nnt dia blk la..
tp rasa sedih jgk, sudah jarang blh kua bersama2..huhu
da rezeki dia kt sana kn, nk wat mcm mana..

nie gambo2 masa kt genting n klia..





11 comments:

toyolkiut said...

wow..
bestnye dpt teman cmtu..
jauh d mata ttp dekat d ati..

AiDa AzRyN said...

Bestnye p genting highland~ huhu~ aida xpernah p lagi~ T-T

hasrul hassan said...

ayoo ..ingatkan apa tadi ..

mizmizza said...

toyolkiut::mmg sngt best, kwn susah n senang..

aida::pg la sekali genting, mmg berbaloi la g sana..hehe =D

hasrul hassan::hehe, jgn pk bkn2..

~~zAnAfAhMi~~ said...

sekali sekala aktiviti mcm ni mmg best, teringat masa akak dgn kwn2 dulu tapi tak satu pun yg kekal hingga skrg. sedih...tkde kwn yg betul2 rpt mcm mizza dgn teman tu...

~~su manje~~~ said...

kekalkan persahabatan tu....semoga berpanjangan

~~oOpEt~~ said...

terjah~ xley nk post ky shtmix...:(

si biskut said...

baru jer semalam balik dr genting

nadzirah aqilah said...

kawan anis pun dah balik sabah.. susah la lepas nie nak gosip2.. nak cntct pun susah almaklumlah coverage kat tempat dia agak sukar.. jadi kami hanya akan meninggalkan email ataupun msg d fb saje. dan semuanya akan dibaca bila dia ke bandar... hehehehe

semoga persahabatan kalian berdua kekal berpanjanga...

Farhana said...

same situasi seperti saye.. huhu.. ape2 pun.. all the best to all of u.. ;D

Mrs Banana (*-*) said...

hehehehe...i mis dat moment...=)