CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 1, 2010

tekanan untuk memilih pasangan....

tiba2 aku rasa tekanan untuk memilih pasangan hidup..
walaupun skrng nie aku xde sape2 calon untuk dijadikan pasangan..
i'm single..hehe

jgn la cakap aku gatal nk kahwin lak ek bila ckp psl nie..hehe
bila umur da makin meningkat nie mcm2 kena pk..
buat masa skrng aku xde rasa da untuk main2 kalo bercinta2 nie..
bila sudah tua sudah tiada istilah cinta monyet lagi..haha
saya mau cari yg btl2 boleh jadi pembimbing..aceceh


p/s::doakan saya dpt calon yg sesuai secepat mungkin..hahaha

5 comments:

misyamissyou said...

insyaallah..doa banyak2 ye kak! :D

Lia3003 said...

saya doakan awak, awak doakan saya ye, saya pun tertekan gaks

merah_s said...

berhati2lah dlm memilih pasangan hidup, buat pilihan yg tepat, bak kata org, biar gaduh dulu, jgn gaduh setelah terikat.. biar fikir seribu kali, jgn menangis bertahun2.. hehee..

Lina said...

jgn rasa tertekan..biar waktu yg tentu kan psangan hidup..pilih lelaki bkn mcm pilih bags n heels..jgn kita fikir mencari utk diri kita, tp fikir kan yg kita cari ini adalah bapa utk anak2 kita..adakah dia akan jd bpa yg baik? hehe..fikir btul2 n masak2..setengah masak x d benarkan..hehehe..orait nopo!

zarra said...

sbnarnye diri x risau sgt bila dah cecah 30 but still single...family pun x bising...cuma bila tgk org dukung baby jer...issshh...geramnyer..!!!skrg ni bela kucin je la dulu...hukhukhuk..

kita doakan awak btemu jodoh ngan laki baik lagi beriman...InsyaAllah.