CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 12, 2010

FRIEND a.k.a KAWAN

Kdg2 kwn yg kita baru jumpa sekejap je da blh jd kawan baik kita kn..
n kadang2 kawan yg da lama berpuluh2 tahun pn blm tentu blh jd kwn baik kita..
apa2 pn aku nk ckp yg sekarang  nie aku amat rindukan kwn2 aku..huhu
sudah lama tidak berkasih sayang sama mereka semua…
I MISS U OL……

Org cakap kwn time epy senang nk cari tp kwn menangis susah nk cari..
Tp syg2 sy nie tetap ada xkira la time gembira o sedih…
Ktorg berkawan pn da lama since sekolah lg,
Da macam adk beradik da, luar dlm masing2 sume da tau da…hehe






Yg nie plk syg2 sy yg saya jumpa masa kt melaka, 
usia persahabatan ada da la dlm 5 thn..hehe
Dorg nie pn sy rindu sngt2, 
rindu mau kua tgk wayang sama, kua makan sama2 n
Yg plng rindu nk g lepak blk dorg gosip2 n 
lepak dlm blk tgk movie sama2 =D




p/s::sy syg awk2 sume

8 comments:

LyNn HaMzAh said...

kawan yang baik adalah mereka yang berada di sisi kita x kira susah ataupun senang...kawan macam nie memang payah sket nak cari...

AzRy SyaFiQah said...

saya sayang kawan saya..
kawan baik, kawan yang boleh kita kongsi semua perkara dengan mereka..
kawan mencermin diri :)

biskut said...

bila masanya mereka akan memilih haluan diri masing2..selama mana itu kita tak tau.Masa dan jarak yang akan tentukan.

liyana aziz said...

susah nak carik kawan yang sanggup hadapi susah senang sama2.. kalau dah jumpa, jaga la dengan elok kan? friendship never end.. =)

chokeLy said...

btul tu..
kwan same2 gelak mmg senang nk jmpe
kwan yg nak same2 nages sgt2 susah..
sume akn lari.. =(

rossoneri said...

love and appreciate your friends always....:D.. kamu kira bertuah lah ada kwn macam ni..susah nak dapat tau

Sofia Aimd said...

sayang kawan kite, insyaallah dorang sayang kite gak! ;p

Firdani said...

sweetnye gambar atas skali 2..i lyke!~