CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 8, 2011

::rasa apa nie..

normal tak kalau tgk org kawin kita rasa nk kawin jgk..hehe
minggu lps mmbr 1 sekolah merangkap mmbr 1 geng sudah
selamatmenamatkan zaman anak dara beliau ;)
congratz to adila n khalimi..




bukan senang kn nk buat keputusan nk berkahwin nie kn,
nk hidup bersama2 sepanjang hayat..
ada org yg bercinta lama2 pn blm tentu dorg akan bersama
n mayb org yg kita baru knl sekjp itulah yg akan jd teman hidup kita..

tp apa yg sy rasa sekarang, bila tgk mmbr2 kawin
mmg rasa nk kawintp bila fikir2 balik jauh lg rasa nya
nk mencapai ke tahap itu,
banyak lagi yg perlu difikirkan, ini bukan lg zaman cinta monyet..
tak tau la sekarang nie da rasa serik o apa untuk berkawan
secara serius dgn makhluk bernama lelaki..hehe ;)

love is something that every girl dreams of but its nothing like what people describe it in fairytales its way better. when you love someone you have no doubt about it no matter what anyone says you just know it. when you find that special person you’ll know it because you can’t eat, or sleep , and you just want to talk to that person every minutes of the day and you are so afraid to lose them.

7 comments:

Tulip said...

betul....bila tgk org kawen teringin nak kawen juga..

tapi kalu difikirkan balik, adakah kita sanggup nak terima tanggungjawab??

pastu nak kawen pun kena cari yang paling terbaik untuk dijadikan suami kan..

sarah abadan said...

btol...kawen ni bukan bende senang...nanti dah kawen, klo rezeki, dpt anak tros...pastu nak didik anak bkn sng...tggjwb sgt besar bile kawen...mcm2 kena prepare...one day, kite akan bersedia jugak utk kawen...tu namenye jodoh dah smpai....ahahak~

mama qistina said...

tak pe, bila dah tiba masa nanti, kita pasti dah bersedia nak hadapi semua tu...dari bab nikah sampailah dah ada anak...semua tanggungjawab tu pasti kita dapat harung dengan begitu mudah tambahan bila kita ada 'bodyguard' yang sentiasa disisi waktu susah dan senang ....

Nadhirah Ahmad said...

ia adalah NORMAL

S..U..D..@..I..S said...

ala apa takut miz
itu tandanya bukan yang terbaik

kumbangkan bukan sekoq..hehe

mizmizza said...

tulip:: btl 2 msti nk yg terbaik, al maklum la nk hidup bersama ;)

sarah:: jodoh pertemuan d tgn tuhan, sabar aje la..hehe

mama qistina:: nasihat yg berguna..

nadhirah:: makna nya sy nie normal la kn ;p

sud@is:: kumbang berekor2, dun worry ;)

Sephi Sephia said...

Salam

Biasalahkan bila kita rasa nak kahwin. Itu tandanya kita tidak melanggar fitrah. Cuma, mungkin lambat atau cepat jodoh itu kita perlu bersabar menanti. Sekarang, cuba kecapi apa yang tidak dicapai lagi.

^_^