CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 14, 2011

bila bersama mereka....

semalam baru blk dr kl,
ada misi mustahak untuk d'selesaikan disana ;)
n alang2 menyeluk pekasam g jmp mmbr2,
spend time ngan dorg seari dua dulu
untuk melepaskn rindu d'dada..hehe
p tgk kongsi ngan dorg,
tp cite 2 tdk seperti yg d'sangka'kn,
aku rasa sbb ada sam je yg dpt m'hidupkan cite 2,
kalo x mst mati..hehe
tp ada jgk part2 yg best n kelakar..


biasa la kan kalau da berjumpa 2 macam2 isu terkini
& isu yg da b'abad lama pn dijadikan isu untuk b'sembang..
mmbr aku ada la tunjuk gambo lama2 zaman sklh dulu.
lps 2 dia ckp ko nie mcm dlm cinta kolestrol.
mula2 mcm pelik kenapakah dia berkata begitu..*muka conpius je*
rupa2 nya maksud dia nk ckp dulu aku gemuk *gila kejam*
n skrng kurus ckt w'pn xkurus bnyk la kn ;)
terima kasih kawan kerana m'yamakn aku seperti dlm cerita i2.
tp mayb jgk la kn dia nk ckp bila kurus aku da mcm ala2 erra fazira..hahaha


p/s:: to rosmaniza isa akan ku pastikan lps nie
peristiwa cinta kolestrol xkn berulang lg..haha
n lg satu kalo g mkn kt pizza aku xnk order mknn yg pelik2,
tempoyak lg sdp dr bnd alah 2..hehe
kalo da kg, kg jgk kn.hehe

4 comments:

Wanie said...

kongsi xbest ek?

p/s:best kan dpt jmpe kwan2 lme..

Pesona Algebra said...

kongsi2 :P

Mohd Ridhuan said...

mujur de Sam lam cite tu...
uhuhhuuhhu

wife's sam said...

suka tgk citer cinta kolestrol :)