CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 20, 2011

don't forget...

bila d'landa musibah atau dugaan yg amat berat pd kita jangan lupakan ALLAH S.W.T, walaupun ada masanya kita xtau nk cerita kat siapa masalah yg kita hadapi tp ingatlah ALLAH sentiasa ada bersama untuk mendengar setiap rintihan hambanya..walaupun saya rasa sangat tidak kuat utk terima segala dugaan ini tp sy percaya ALLAH xkan turunkan kesusahan pd hambanya jika hambanya itu tdk cukup kuat utk menanggung semua itu..apa yg saya harapkan sekarang saya d'berikan kekuatan untuk terima semua musibah dan dugaan yg mendatang, saya juga mengharapkan seorang teman yg boleh saya ceritakan semuanya tanpa saya ragu-ragu akan kesetiaan nya sebagai seorang sahabat yang dapat memahami situasi dan keadaan sy ketika ini..

1 comment:

✿ cik pieQa ✿ said...

like dis entry.

erm betol tu.

tak perlu risau, sebab ALLAH sentiasa bersama kita dalam ap jua keadaan sekalipon :)