CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 8, 2011

SEKALI LAGI

baru lepas tgk cite sekali lagi, aku rasa aku je kot yg baru nk tgk cite nie :) org lain mesti da tgk kn..cerita nie tidak menghampakan, pada aku ceritanya agak best..banyak sungguh feeling time tgk dis movie happy,kelakar, sedih, kesian...tp ending dia macam xbape nk paham..lisa kawin dgn bront ek..yg macam dalam cerita nie kalau ALLAH tu nak bagi kita ujian, dalam 1 masa je dia blh bagi kita macam-macam dugaan kn dan tak semua yg berlaku kita tau sebabnya tp setiap yg berlaku ada hikmahnya..

sam walaupun bodoh-bodoh tp still hensem ok..:) lg 1 c mia tu mmg sangat comel..*nk order bdk macam mia 1 boleh jd anak angkat* hehe




8 comments:

LADYHEART said...

lady pon da tgk cite ni..ok la..tp ending mcm xbrape menarik je..hehe

Azura said...

best cite ni.. tp btol kte lady.. ending agak kureng.. tp ok la :)

Miss Red said...

best ke...saya baru tengok separuh je..ni yang nk tengok sampai habis nie...:) hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

ceta nie memang best .

:)

Senorita Nadira said...

cerita ni cam menghampakan.
kalo lysa surihani belakon cerita jadi slack huhu

miaa said...

kite pon suke jugak tgk cite ni...huhuhu...si mia sara comell....

Warna Warni Kehidupan said...

ooo tak tengok lagi cite ni, baru acopy dari member huhu

Cik Intan said...

ending mmg x bes la...

tp ok la cter nie..