CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 11, 2011

zaman pos-m'gepos

dulu-dulu kalau ngah sekolah, time sekarang nie ngah bz collect alamat mmbr-mmbr n sibuk g beli kad raya ngan setem bebanyak sbb nk anta kad raya kt d'org..dulu kalau nak raya mmg nk d'katakan ari-ari abg posmen singgah umah anta kad raya *happy gila time tu dpt kad raya* lps tu banding ngan adk beradik lain sape yg dpt paling banyak..tp kn xpernah dpt kad yg ada bunyi-bunyi tu, *sedih tau, sebab teringin sngt nk dpt kad sebegitu rupa*masa tu mesti la aku kn sbb kawan ramai, lps tu kt sekolah dulu kn glamour *gila perasan ;p*, junior-junior pn ada yg bg..tp sekarang nie bila da berada d zaman internet a.k.a zaman b'facebook xde da nk dpt kad raya nie *trs aku rasa aku xglamour sbb xdpt kad raya* tp taun lps ada la dpt 2 kad raya rasa nya, perasaan jd lain mcm, rasa terharu & happy coz ada lg org nk poskan aku kad raya kn :p tb mmg betul perasaan dpt kad raya tu lain dr dpt ucapan dlm facebook nie..*ke aku je yg rasa mcm tu*hehe



p/s :: rasa mcm nk g anta kad raya kt mmbr2 je tp xde masa nk g beli kad, setem & lps tu nk g pos..sbb tu la org guna facebook je kn..:p lg 1 tolong la bg aku kad raya untuk m'gembalikan zaman k'glamouran aku dulu-dulu..hehehe & sian kt abg posmen tu mesti rasa da lama sangat da xsinggah umah aku kn..

4 comments:

Alin Marlini said...

tahun ni pun Kak Alin tak sempat nak hantar kad raya..manyak bz...

shedameor said...

sheda pon rasa macam tu laa. dapat kad raya, hepy tak terkata :)

♥♥ arabella ♥♥ said...

tuu laa, skang nh orng gune FB je kan...boring btull...:)

Wan Zaleha Zain said...

teknologi dah canggih. men FB je skunk. susa la nak dapat kad raye skunk. hurm