CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 5, 2011

[BESTIE]

even though i have no BOYFRIENDS, but i have BEST FRIENDS.
 kawan yg boleh terima diri nie seadanya, yg boleh terima masa susah & senang, sanggup dgr cerita aku yg panjang berjela, yg sanggup dgr aku nangis t'esak-esak o time gelak x ingat dunia, yg sanggup tgk muka aku time masam mencuka, yg sanggup teman kan aku kemana-mana, yg sanggup bagi nasihat time aku perlukan nya. 

xsemesti nya yg kita da kenal lama tu boleh d'isytiharkan kawan baik, ada masa nya yg baru kenal pn da boleh jd rapat dgn kita.thankz to kengkawan yg mmg aku da kenal lama berbelas taun since sekolah lg *tiqah, ros, ada, min, meg, dilah, eda, nadia, u2,ct, dayah* coz being my bestfriend n sentiasa support aku setiap masa..mmg aku xjumpa org lain yg serupa dgn korang sume..xlupa jgk kengkawan masa kt utem dulu echa, dot, wani & ajiat..i luv u ol so much..

n to pacik a.k.a akil i also want to say thankz to u coz being my bestfriends, walaupun kita start kenal dr blog n hanya contact thru fon, fb & ym but macik rasa sngt selesa b'kawan dengan pacik *seriuosly* 


 p/s :: sangat terharu dgn perhatian kamu semua ;(

4 comments:

Mrs Banana (*-*) said...

luv u so much dear!!~~

mizmizza said...

thankz dear...

MissViVio said...

btul3!! kdg org yg knal kta lma da blum tntu dpt fhm kta. :)

CTK said...

kawan selamanya...semOga hubungan kamu n kawan2 akan terus maju,,ceh! jgn adew yang men tikam2 ye..hehe


http://khayalan27.blogspot.com/