CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 21, 2011

[JANGAN]

"Jangan terlalu baik, saya akan merindui awak."
“Jangan terlalu mengambil berat, saya mungkin menyukai awak.”
“Jangan jadi terlalu rapat dengan saya, saya mungkin jatuh hati dengan awak.”

sangat bersetuju dgn kata-kata d'atas coz sedang merasakan nya pada waktu sekarang..
sbb tu kdg-kdg rasa mcm malas je nk ada kwn baru lg-lg kalau yg berlainan jantina sbb kalau da jadi rapat sangat mula la nk ada perasaan lain..mulut je ckp "kita kawan"..(very-very dislike dis situation)

situasi skrng aku sngt terasa hati dgn kwn t'sebut, mungkin dia tdk b'niat utk membuat aku terasa..tp bila org yg kita rapat say something yg buat sy terasa hati, mmg sedih sangat ;(..


p/s :: aku rindu nk share problem dgn ko ;(

6 comments:

Double wanda said...

pakcik ke yg wat ko cm ni??

mizmizza said...

ko sikit-sikit pacik je kn ^_^

Si Manis Butterfly said...

nasib kite same

suha said...

akan selalu jadi macam tu. hmmm, chill je :)

ira mohd said...

betollll. hee. same lah. sabar jelaa ek~

m!3yr4h_LolLy said...

betol to. pernah jugak merasainya.