CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 15, 2012

i'm sorry..

org kata blog adalah medium untuk bercerita or meluahkan apa yg d'rasa..lgpun aku nie salah seorang di kalangan makhluk yg pendiam, pemalu ;p & kurang bercakap & for that reason, aku suka tulis dari cakap..lagi 1 sy xsuka kalau org baca blk apa yg saya tulis dpn sy coz sy malu :) *sila baca senyap-senyap ok tanpa sy tahu..hehe* tp kdg-kdg bkn semua kita blh luahkan dgn hanya menulis, kawan-kawan sekeliling juga amat penting untuk d'jadikan medium untuk meluahkan perasaan.


matlamat utama tulis post nie sbnr nya coz saya rasa saya da buat 1 of my frenz sy terasa hati tanpa saya sedar, mungkin saya telah memperkatakan sesuatu yang telah menyakiti hati kamu walaupun saya sentiasa cuba elakkan perkara itu berlaku.

to mohd akil jaafar..i'm sorry...
aku rindu nk borak-borak ngan ko..

2 comments:

mimi mimo mimo said...

mohd akil jaafar..maafkan dia~
*ttba emo jgk*
xpe..kwan ttp kwan k~ dia confirmm akn maafkn kwan yg baik mcm awk..
:))
chill!!

maizatul azrina Yaakob said...

xpe...lmbt laun ti dye akn maafkn awk...dont worry =) doakn korang berbaik