CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 31, 2012

naluri keibuan :)

naluri keibuan sentiasa ada dlm dri s'org wanita itu wlaupun dia blum b'kahwin.. ;) dan aku rasa aku ada naluri itu :D ..muhammad fayyadh nadhmi one of the reason yg buat naluri itu lebih kuat..sejak ada dia aku dapat tahu bagaimana perasaan risau & tak tenang hati seorang ibu bila anak nya menangis kerana sakit atau demam..perasaan teruja atau excited yang amat sangat bila anak itu pandai dalam sesuatu perkara meniarap, merangkak, berjalan, tumbuh gigi dan merasakan setiap hari itu ada kejutan dari nya. bila ada anak, suda tidak kisah bila kena makan cepat-cepat sbb anak menangis, baju basah lenjun lepas mandikan dia walaupun masa tu kita baru je mandi, tahan mengantuk sebab melayan dia bermain, lenguh tangan sebab kena dukung dia yg sangat semangat dalam mall.bila jadi ibu automatik rasa semua ini small the matter, tak kisah pun.walaupun aku bukan ibu kandung nya dan hanya ibu saudara tapi rasa itu tetap ada.



something that makes me happy to see him grow since he was born until now ;)


 buah hati pengarang jantung :)

maklong syg dia sangat :)

Dahulu bila umi selalu cakap 'nanti kau jadi mak kau tahulah macam mana rasanya' aku selalu buat macam xde perasaan. Tapi sekarang, aku dah tahu rasanya macam mana walaupun aku belum kahwin n belum ada anak sendiri. Mungkin ini yang orang panggil "Naluri Keibuan" ;p

impian ingin memiliki anak sendiri, tp mcm xlarat je nk mengapai impian itu ;p tgk mmbr-mmbr yg da kahwin lps tu pregnant comel je..hehe

10 comments:

Encik Atan said...

=(

..cik hana.. said...

comelnya anak sdara mizz...tenang jiwa kalau tengok baby kan.. :)

Sally Yatiey said...

Comelnyaaaa anak saudara Miz Mizza ^_^

Azee Hana said...

x sabar nak ade sendiri..ngeeee

Aziati Zolman said...

dah besar dah dia...eh aku rasa aku ada naluri keibuan gak..apa yg ko taip aku buat kat arip,iman n ummi..sayang mereka..hee

mizmizza said...

ajiat :: blh jd ibu ibuan da la kita nie..hehe

Aziati Zolman said...

boleh2...ibu mija..hehe

Mrs Banana (*-*) said...

so...cepat2 la kawen ye dear...;) rase ad anak sndiri lak...;) hihi

ZiErWa zAiNaL said...

comelnye.. rse nye kan lagi terasa naluri keibuan bila dah kawen..hehe.. :)

m!3yr4h_LolLy said...

cute jep budak nie. rasa nak cubit cubit pipi tembam dia to. hehehe