CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 5, 2012

craving for pavlova ;)

terjah blog sana sini ada je nampak gambar pavlova nie, tgk dri gambar mmg sangat mengiurkan..dia punya presentation mmg superb ok ;) buah-buahan bertaburan..masa mula-mula dgr nama makanan nie, wow..nama macam makanan org putih, mmg class la kn..hehe org ckp benda alah nie manis sangat, tp saya mmg suka manis-manis nie ;)



kat mana ek nk dapatkan benda alah nie, nk buat sendiri takut tak menjadi..hehe

p/s :: memang terharu sangat la kalau ada insan yg berhati mulia nak belanja kan pavlova :D

9 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

yummeh...
tak pernah lagi makan kek ni...

LydSunshine said...

Sedap jugak. Senang je nak buat ni awk. Guna putih telur dgn gula je. pastu ada la masukkan cuka dgn esen vanilla. Pastu pukul sampai kembang, bakar. Krim yg atas tu beli siap je whipping krim yg spray. Pastu buah-buahan segar. Tadaaa... Dah siap.

eziatul syahirah said...

sedapnyaaa =)

Hackers said...

sedapnya pavlova...suka makan ni..hehehe

Ana Amalina said...

pernah jugak tnmpk gambar ni..
siap gmabar penuh lg..perrgghhh!
memang terliur sgt..tringin jugak nk rasa..tp 2la mcm org ckp la manis kan..tkt jgk nk mkn mns2 ni.. =)

♥ NurShamira ♥ said...

yummmy ,, nmpk sdp sgt .. trliur den .. klau ade org nak blnje akak sruh org tu blnje mira skali .. haha :D

Sally Yatiey said...

Sedapppppnyaaaa. Tak pernah makan lagi tapi teringin ^_^ hee

afzalsukasuki said...

takleh nak banje la mizz..pewut den dah 4inci kedepan.tak tahan klu nengok mizz mkn depan den nanti

man said...

sedap je kek 2..hehe