CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 30, 2013

pilihan atau takdir ? #keliru

Sometimes, satu-satu perkara tu terjadi tanpa d'sangka & d'jangka oleh kita..

Tidak pasti dengan keputusan apa yang akan dibuat, masih tertanya-tanya pada diri sendiri apa yg terbaik.
Tidak pasti sama ada dia jodoh atau hanya dugaan, tapi aku tetap percaya kehadiran lelaki yang satu ini akan membawa suatu maksud dalam hidup aku. Sama ada baik atau sebaliknya, wallahualam. Aku tahu, mungkin kelihatan agak tergesa gesa. Maybe btl kata org, jodoh itu datang tanpa diduga. Yang penting kita berusaha untuk jadi yang terbaik. Kita hidup tak selamanya, dosa makin bertambah jika tak dihalang, pahala makin berkurang jika tidak dicari. Aku cuma mahu lelaki yang boleh membimbing aku ke jalan yang diredhai. Mungkin bercinta selepas kahwin bukan pilihan sebelum ini tetapi jika ditakdirkan sebegitu apakan daya untuk d'halang..

Hanya mampu berserah pada-Mu, Ya Allah. Jika benar dia jodohku, Kau rapatkan hatiku dengan hatinya ya Allah. Jika dia sekadar ujian untuk menguji aku ya Allah. Maka kau jauhkan hatiku dari hatinya. Kau rawat luka ku tatkala dia pergi kelak.Hidup satu teka teki, cinta satu silang kata, dan segalanya penuh jawapan yang tersirat. Sama ada kita boleh menerima jawapannya atau tidak, itu sudah ditakdirkan. 



note tambahan :: congratz to my bff masa zaman-zaman belajar dulu, cik dot yg telah b'tukar tittle puan dot ;) happy for u dot..semoga berbahagia ngan mullah hingga ke akhir hayat :)

Thursday, April 11, 2013

family day tempat bekerja ;)

1st time attend family day d'tempat keje..yg sebenarnya xde la family day sngt juz mcm buat makan-makan je, bakar bbq..perkara nie t'jadi 2 minggu lepas da tp xkira nk jgk update kt sini..hehe

rajin x kita..hehehe



suprise cake for our pengarah :)


colleague ;)

b'syukur sangat-sangat sbb kt sini saya dpt kawan-kawan sekerja yg ok, bos yg baik, tmpt keje yg selesa n kt sini juga lah tmpt yg mengajar saya untuk lebih berdikari :)